نی نی علی کوچولونی نی علی کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

علی روشنی کلبه ما

علی طلا در دوسالگی

1393/11/16 18:51
نویسنده : مامان زهره
305 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خاله جون

چند بار برای تولدت پست گذاشتم ولی موقع عکس گذاشتن هنگ میکرد سیستم و باید بی خیال میشدم.الان هم نمیدونم بلاخره میتونم این پست رو ارسال کنم یا نه!

خوشگل خاله جون امسال دوتا تولد جدا داشته یکی خونه مادرجون و یکی خونه مامان حاجی

عاشق تولد و شمع فوت کردنه

تلود تلود تلوده

با گوشی خیلی بازی میکنی و ترک این عادتت برامون سخت شده.

تو اتاق خودت میخوابی شبا تنهایی افررررررررررین!

همیشه تو ماشین هم تنهایی پشت میشینی افرررررررررررین!

ماشین بازی با دادا شمارو ساعتها سرگرم میکنه.

کنجکاو شدی و در مورد همه چی سوال میپرسی:این شیه؟

باغ هاپو رو دوست داری و اگه برید باغ باباحاجی فقط میگی بریم هاپو!

از حیوونات اهلی هم نمیترسی.مرغ و اردک رو تو بغلت میگیری!

ماهی خیلی دوست داری و میگی:عمو ماهی(عمو ماهی گرفت)

روزایی که مامانی میرفت دانشگاه و امتحان داشت میگفتی:مامانی دانشگاهه

سرگرمی دیگه تون اینه که هروقت خونه مادرجون هستیم مادرون و تو ارمیا رو میبره پارک تاب بازی و تو میخونی:تاب تاب عباسی خدا منو نندازی بغل ماجون (مادرجون)بندازی.

یه خورده حس حسادت و مالکیتت به مامانی و بابایی زیاده هرکی بغییر از تو ازشون محبت ببینی سریع خودتو تو بغلشون جا میکنی و اونارو فقط مال خودت میخوای!

کارتهای صدافرین رو هم خیلی هاشون رو بلدی.بعضی هارو هم خیلی بامزه بجای اسمشون توضیح میدی مثلا عکس چاقو رو میبینی میگی:اووووف بووئه!

علی جون تو خونه ش 

 

علی جونم تو جنگل پاییزی

ژستت خیلی قشنگه نانازم 

اینهم علاقه ش به حیوونات اهلی

اینهم یکی دیگه

البته این عکساش با موهای طلایی و چتری ش بود نانازی موهاشو یه مدل جدید زده که خیلی قیافه ش تغییر کرده که فعلا عکسشو ندارم!

نازدونه ی عززززززززززززیزم تولدت با کلی تاخیرررررررررررر مبارککککککککککککک

پسندها (4)

نظرات (2)

آیسان ، ترانه
23 بهمن 93 18:32
سلام دوست عزیز ... از وبلاگ زیبای شما دیدن کردم ، خسته نباشید ... خوشحال میشم به من هم سر بزنید ... منتظر حضور و نظرات مکتوب شما هستم ... سپاس ... من لینکتون کردم دوست داشتید منم لینک کنید
ساسان اس ام اس
6 اسفند 93 19:06
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان