نی نی علی کوچولونی نی علی کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

علی روشنی کلبه ما

شیرینی زندگی ما

1392/9/13 11:39
نویسنده : مامان زهره
248 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                                                                                                   سلام پسر نازم ببخشید مامانجونم که چند وقتی هست که وقت ندارم واست  مطلب بزارم و با پسر گلم صحبت کنم  عسلی من خیلی شیرین شدی  هر چی از شیرین کاریهات بگم باز کم گفتم پسری ما کلاغ پر میکنه .واسه مامانی و باباییش بوس میفرسته بهش میگی عکس علی اقا کوش سریع با اشارهی دستای کوچولوش نشون میده  الهی مامانی فدات شه  اصلا نمیزاری مامانی با لپ تاپش کار کنه تا اینکه میام سر وقت لپ تاپم فوری گریه میکنی میگی منم بغل کن تا باهاش بازی کنم کلی بازیگوش شدی وقتی با داداش ارمیا میریم خونه مادرجون شون خونشونو از این رو به اون رو میکنین هرجا ارمیا واسه خرابکاری میره بو هم از پشت سرش میری مرسی تا بعد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مهدی کوچولو
20 آذر 92 16:23
عزیزم چقدر تو نازی خدا حفظت کنه گلم مامانی با اجازتون شمارو لینک کردم
خاله سارا
25 دی 92 12:19
سلام خاله جون. تولد علی خوشگله مبارک باشه ایشالا زیر سایتون 100 ساله بشه ماشاالله چه نازه خاله جونی ماهان عسلی ما در مسابقه جلد مجله شهرزاد شرکت کرده و ممنون میشه ازتون که کد m124 را به شماره 20009592 پیامک کنید تا عکسش بیاد روی جلد شهرزادیادتون نره خاله جونی .در ضمن خوشحال میشم بیاید و وبلاگم را ببینید